Winterwonderland

Elke ochtend als ik mijn gordijn open, zie ik weer dat witte spul op de daken en de grond. Een mooi glansje eroverheen wat me op mijn kont kan gooien. Ik was blij dat december voorbij was! En voor mijn gevoel is dan de winter ook zo goed als voorbij, want sneeuw komt niet meer in januari! I was wrong!

Ik moest er toch maar aan geloven en 3dubbeldik inpakken. Verkleed als Eskimo de fiets op. vooral niet te hard fietsen want stel je voor dat je valt! Wel is er wat frustratie als mijn voorgangers nog langzamer fietsen dan ik, en ondertussen mijn vingers er af vriezen. Toch blij ik veilig er achter.

Zondag vond ik dat ik dan toch maar eens goed gebruik moest maken van de sneeuw, en aangezien mijn hond helemaal gek is van sneeuw gingen we samen naar buiten. Zoey gaat voor me staan en alleen maar naar mijn voeten staren, wachtend tot ik eindelijk ga schoppen. Het is wel een gedoe op foto’s proberen te maken terwijl je sneeuw schopt en de hond overal heen vliegt. Toch vond ik dat er wel leuke tussen zaten:

-x-

Geef een reactie

