Het is weer een mooie dag, jalalalalaa!

Carnaval komt er aan, leuk leuk leuk! Tenminste dat vind ik. De sfeer is super gezellig, iedereen is vrolijk en echt hoeveel mensen ontmoet je daar wel niet. Want iedereen praat met iedereen. De dag erna als je weer los gaat kom je elkaar weer tegen en is het van Heeeee, jou ken ik! (Alleen is de naam dan toch altijd weer weg).

Dat je niet zo van de carnavals muziek bent kan, maar om daarom niet te gaan is zonde. De nummers die daar gedraaid worden staan ook niet op mijn muziek lijstje. De mensen die om mij heen staan en keihard staan mee te zingen denk ik van, huh? Hoe ken je dit belachelijke nummer nu weer? Maar ja hoor 2 minuten later sta ook ik het refrein keihard mee te zingen. Want dat is dan het makkelijkste stuk van het lied om te onthouden.

Het is natuurlijk ook wel een feest vol alcohol en idioten. Maar dat maakt het voor mij er niet minder op. Ik denk nog met ongelofelijk veel plezier terug aan de afgelopen 2 jaar carnaval. Dus laat het maar snel volgende week zijn!
Maar het is je feest, of niet.

Dit foute nummer moet er even bij om in de stemming te komen!! Haha:

Een gedachte over “Het is weer een mooie dag, jalalalalaa!

  1. Pingback: Marchingon.Thebeat

Geef een reactie

