Holiday !! City – strand – Party – City!

Nog maar heel veel maandjes slapen, nog maar heel erg veel weken slapen en nog heel erg ontzettend veel dagen slapen! Dan ga ik op vakantie. Heerlijk weg! Genieten van het niks doen, en nergens aan denken. Ik kan echt niet wachten. Maar wat ga ik doen? Doen? Heb je dat ook in het meervoud? Ik ga veel doen! Ik ga samen met Famke op avontuur!

Parijs.
Ergens heel ver van deze datum vandaan. Namelijk 14 juli. Dan vertrekken ik en Famm in een bus naar Parijs. ‘happy happy’ ‘knijp knijp’ (nee het is echt geen droom). In de middag komen we daar aan. Maar dan sta je daar… ergens midden in Parijs. Met mijn geweldige Franse woordenschat dat ik heb, namelijk: wuieee en noooo. Jeeee mapelleeeee Melissa. Maar dat was het dan ook wel. Daarom neem ik ook een tolk mee. Het mooie is dat deze tolk ook de hele stad al kent. Dus ik neem een tolk mee, met een gids erbij inbegrepen. Super ‘met een Frans accent’.

Nee dit is niet alles!! [a]

  

Costa Brava.
Van de Wuieeeeee en nooooo naar de OLA. Dat zal mijn woordenschat in Spanje zijn! Onze trip zal namelijk vervolgd worden aan het strand van Costa Brava. Jummmieee, heerlijk aan het strand, cocktail erbij. Toch zal ik er niet heel charmant bij liggen met mijn über witte lichaam. En dan niet van mijn witte huidskleur. Maar van de kilo’s zonnebrand crème dat ik moet gaan opsmeren om niet als een tomaat rond te lopen daar.

  

Barcelona.
Maar van het relaxen aan het strand en partyen in de avond. Zullen we weer cultuur gaan snuiven in Barcelonaaaaaa! Wuieee Wuieee echt waar! Naar een reusachtige kerk kijken die nog niet af is. Dat is eigenlijk het enigste wat ik van Barcelona weet. Naast het feit dat het een gigantische stad is. Jammer genoeg kan mijn tolk geen Spaans, en de stad is ook bij degene niet bekend. Dus dat wordt zoeken en hopen dat de mensen daar onze gebarentaal begrijpen. Waar is een wc? Olaaaaaaaa ein olaaaaaawccccc?? Wuieeeee?

  

Nog maar (..heel erg veel..) nachtjes slapen!

We gonna have a celebration, all across the world.

3 gedachtes over “Holiday !! City – strand – Party – City!

Geef een reactie

