Doorbraak!!

Ben jij een opkomend artiest? Heb je een blog? Wil je met deze zaken meer publiciteit, aandacht, comments en daardoor plezier? Nou dan heb ik een tip =D

.
Ik heb een boek van mijn broer geleend. Dus deze heeft de brand daardoor dus wel overleefd. Het is geschreven door Niels Aalberts. Het heet Doorbraak ‘Zero Budget Merketing Op Internet’. Er zijn twee kanten van het boek. Het eerste gedeelte had ik binnen no-time uit! Het leest zo ongelofelijk makkelijk weg, het is leerzaam en erg leuk. Het gaat over de (laten we zeggen) opkomst van Kyteman’s hiphop orkest.

.
Hoe alles precies is uitgestippeld, van niks (onbekendheid) tot alles! (en helemaal uitverkocht). Precies wordt er omgeschreven hoe het met het budget/marketing ging, waar ze overal uit werden uitgenodigd (maar op een makkelijke en leuke manier). Over drastische beslissingen maken met een opkomende artiesten, maar hoe dit uiteindelijk voor een doorbraak zorgt.

.
Het tweede gedeelte gaat eigenlijk er op in hoe dit nu allemaal mogelijk was. Tips over social media en reclame maken. Of het nu reclame is voor je band of voor je blog. Ik vond het erg leuk en leerzaam. Altijd zijn er dingen uit te halen. Waar je op moet letten, waar je je aan moet houden en het vooral bij jezelf blijven.

.
Niels Aalbert zijn blog: http://eerstehulpbijplaatopnamen.blogspot.com/
Mijn broer zijn blog: http://tomenthomas.wordpress.com/ , http://killerpsycho.tumblr.com/

Het is echt aan te raden om te lezen!

Geef een reactie

