Let’s be different!

Goedemorgen,

De zaterdag kan beginnen. Voor mij wordt het een heerlijk rustige dag! Gisteren in te tussen uren de nerd uitgehangen en alles voor school al zo goed als afgemaakt, zodat ik vandaag de hele dag lekker kan bloggen en internetten.


Ik ga beginnen met een fashion post. Ik ben de laatste tijd heel erg mensen aan het bekijken (nee, niet stalken). Ik kijk naar hoe ze kleding stukken matchen, welke sieraden of tassen ze erbij hebben. En zelfs de sokken moeten even gezien worden. Ik hou heel erg van ‘anders’. Hierbij moet je de alternatieve stijl een beetje voorstellen, en de hippie achtige. Ik bekijk nu ook aardig wat fashion blogs, maar ik vind het echt leuk als de dingen ‘anders’ zijn dan de standaart H&M outfit. Spullen daar kopen is niks mis mee (mijn kast zit er ook vol mee), maar het gaat er om op de manier waarop je het draagt. Omdat heel Nederland er in loopt wil ik niet zo erg dat het opvalt.

.
Ik ben al meer dan een jaar een echte fan van gekleurde broeken! Ik heb rood, blauw, iets lichter blauw, een beetje aqua en ik heb echt alle kleuren panties (die werden 2 jaar geleden erg veel gedragen, zelfs de gele). Nu zie ik al mijn broeken overal terug komen, ik zie al die mensen die mij echt altijd absurd liepen aan te kijken nu met dezelfde broek aan! Hoe kan het toch ook allemaal veranderen.. Nu kijk ik hun meer aan van pff. Zelf ben ik er een beetje van af, al die felle dingen. Van kleur hou ik nog steeds! Maar minder vel, of iets subtieler dan een blauwe broek met rode all stars en een ander kleur vest. Het is niet opeens dat ik het niet meer leuk vind omdat iedereen er in loopt (het is wel jammer). Maar het gaat er om wat je zelf leuk vind! En niet wat de rest leuk vind, of de rest aan heeft. Ik kon er voor kiezen om mijn geweldige broeken niet aan te doen omdat ik opviel? Iedereen me aanstaarde? Ze het maar niks vonden? Kon ik doen, heb ik niet gedaan. En als je nu kijkt zie ik niks anders dan mega felle kleurtjes.

.
Oké, weer verder. Mijn stijl is dus verandert maar ik hou nog steeds van anders. Ik heb ook een blog op tumblr, en daarbij volg ik andere tumblr bloggers. Ik volg een hele leuke blog met niet de standaard stijlen. Dan kun je ook meteen een idee krijgen wat ik nu mooi vind! Volgende plaatjes heb ik van de blog:

De geweldige broek (a)

Die vesten vind ik persoonlijk heel leuk! Sommige korte broekjes zijn dan niet helemaal voor mij, dat wordt of een jurkje of een lange broek. Maar die shirts, vesten, brillen, make-up, ‘sommige’ schoenen, hoedjes, tassen, I love it!

2 gedachtes over “Let’s be different!

Geef een reactie

