Madonna rocks like always.

Cherish, Holiday, Like a Virgin, Open Your Heart, Papa Don’t Preach, Voque, Express Yourself, Material Girl, Crazy for you… zo kan ik nog wel doorgaan met de geweldige nummers van Madonna die ik altijd zo goed mogelijk probeerde mee te zingen toen ik nog een klein meisje was. Nog altijd als ik naar de nummers luister krijg ik er een bepaald gevoel van. De nummers zijn altijd vrolijk, en ze maken me dan ook blij.

Ik moet toegeven dat ik de nummers van tegenwoordig minder vind. Als ik naar Madonna luister, dan zijn dat echt  the old ones. Live is ze misschien niet de geweldigste zangeres, maar wauw die shows die ze geeft is het dan al helemaal waard. Ik heb een Live dvd van mijn broer ooit gekregen, en nog steeds kan ik daar met plezier naar kijken.

Dus toen ik hoorde dat ze weer ging touren! Dacht ik oooeeeehh, must see. Maar toen ging ik nog eens goed denken. Ze is zo ongelofelijk duur. De concertkaarten kunnen wel oplopen tot over de 150 euro. Dat vind ik dan weer jammer en het kopen niet waard. Toch heeft ze het wel voor elkaar gekregen dat het in Nederland binnen een half uur uitverkocht was! Vandaar dat er nog een concert op 8 juli gegeven wordt. Deze zaterdag begint de voorverkoop voor het concert van 8 juli. Dus wil je een kaartje dan zou ik er heel vroeg bij zitten, en met zes man op verschillende telefoons om kans te maken (of op het vastlopende internet). http://www.madonna.nl/madonnaned/nieuws/archief/item/3298-dinsdag-icon-presale-voor-concert-8-juli-ziggo-dome

 

Het filmpje is van de Super Bowl waar Madonna optrad, en ook voor het eerst haar nieuwe nummer liet horen. 5-02-2012

 

 

 

 

3 gedachtes over “Madonna rocks like always.

Geef een reactie

