Single and happy

Hee single people!

Morgen is het dan zover, de dag van de liefde. De dag van de stelletjes, klefheid, roze, bonbons, rozen, smak smak,  en al dat andere gedoe. Maar geen nood! Want hoezo moeten wij ons down voelen? Zijn wij er juist niet trots op dat wij niet meedoen! Dat wij onafhankelijk zijn en gelukkig!

Wij hebben niemand nodig op deze perfecte dag. Wij kunnen ook heel goed onszelf blij maken met een bosje rozen. Al het chocola hoeven wij dus echt niet te delen nu! Alles heerlijk zelf op smikkelen. Verplicht lief en leuk doen tegen iedereen, hoezo? Wij mogen de hele dag chagrijnig zijn en we hebben toch niemand die daarom gaat bitchen tegen ons.

Hier even wat ‘single’ liedjes!

*Because that’s what single girls do, don’t think about you.

*Girls we run this mother!

*I sleep in the middle of the bed.

Nou nog een voordeel erbij! Alle ruimte in je bed is helemaal voor jou alleen. Morgen is het dus gewoon even overleven. En denken aan hoe geweldig single zijn is (succes).

Btw: ‘Valentines Day’ is echt een hele leuke film… om je hele chocolade voorraad bij om te eten.

Oké, ooook nog even deze quotes!


xoxo -mw

4 gedachtes over “Single and happy

  1. Het is niet dat ik anti-Valentijnsdag ben, maar ik vond het gisteren toch wat minder om er de hele dag mee geconfronteerd te worden. Normaal merk ik er niet zoveel van, maar gisteren kwamen op vrijwel alle blogs op Bloglovin van die irritante rode hartjes voorbij en ook op Facebook was er geen ontkomen aan; foto’s van bossen rode rozen en schattige cadeautjes, zelfs een verlovingsring van één van mijn redactiegenootjes! Aan het eind van de avond had ik het helemaal gehad, vroeg naar bed en hoofd onder de dekens dus..

  2. Hahaha heel erg goed! Dat is de attitude die je moet hebben. Zoveel mensen zijn altijd maar aan het zeiken op deze dag. Lekker boeiend als je geen vriendje hebt. Wilt dat zeggen dat je moet gaan zitten blaten? Nee, je kan ook leuke blogposts schrijven zoals deze ^^ Love it!

  3. Ik wil niet zeggen dat ik anti valentijnsdag maar ik kan het heel goed zonder jongen redden. Je hebt helemaal niet dat speciale persoon nodig om je geweldig te voelen. Ik voel me geweldig na een avond stappen of dag winkelen met mijn vriendinnen. En daar heb ik echt geen jongen bij nodig. Girls run the world!

Geef een reactie

