I’m in Paradise!

Voor als jullie het nog niet wisten (grote kans van niet). Maar ik ga naar….. ja echt waar! Naar Coldplay. Pas ergens in september jammer genoeg maar toch is het echt waar. Samen met een goede vriend van mij. We hadden het altijd al over hun, en zo hadden we het ook over het concert. Op geven moment was het van, maar hee waarom gaan wij niet dan? Dus na een hoop enthousiaste gesprekken hebben we de kaarten besteld!!

Ik kan het nog steeds niet geloven, terwijl het al 2 maanden denk ik vast staat!

Ik Ga Naar Coldplay, Smiley Smiley^^

Van het nieuwe album is het nummer ‘Charlie Brown’ toch wel mijn favoriet! Super vrolijk, ik wordt er meteen blij van!

 

4 gedachtes over “I’m in Paradise!

Geef een reactie

