Roosje voor mij

Hoi hoi,

Ik kan nu wel toegeven dat ik wel klaar ben met al dat valentijn gedoe. Overal zie je het, overal lees je het. Ook op mijn eigen blogs komt het zelf voorbij, ik ben altijd zo origineel! Het enige wat ik er nog over wil zeggen is dat zelfs ik een roosje heb gekregen. Op school bij ons is een actie op Valentijnsdag. Je kan dan een briefje inleveren, en mensen brengen dan rozen rond met dat briefje (wel voor een kleine bijdrage). Maar ik heb nooit een roos of iets gehad, en deze dag zat ik er ook niet echt op te wachten. Maar toch werd mijn naam geroepen. Ik dacht echt van Nooooooooooooo… Waaaarom? Ik had meteen zoiets van god, iemand loopt hier te fucken ofzo?

ik kreeg de roos met briefje in mijn handen gedrukt (een nep roos trouwens, niet eens een echte dit jaar). Maar ik keek dus meteen snel naar onderen. Stond daar de naam van mijn beste vriendin! Ze zit niet meer bij mij op school (namelijk op het hbo). Ik moest meteen helemaal lachen, en vond het zo ongelofelijk lief! Een andere vriendin zat in het complot en had het geregeld. Vind het echt heel erg leuk!

Thank u Hunny! ILoveYou!<33

Famm, mede mijn vakantie maatje!

Geef een reactie

