The day after

Heey,

Oh? Was het gisteren valentijnsdag? Nou echt totaal niet gemerkt! Echt is het vandaag woensdag? Ja echt waar. Gewoon weer verder met ons leven alsof er niks gebeurt is. Ik heb echt het gevoel dat de klefheidsdag een week geleden was. Je ziet en hoort er meteen helemaal niks meer over. Ten minste gisteren werd ik ermee overspoeld en vandaag heb ik er eigenlijk niks over gehoord.

Nee vandaag ben ik lekker met Famke verder gegaan met ons knip&plak boek voor onze vakantie. We hadden reisboekjes van de plekken waar we heen gaan en daaruit zijn we plaatjes in een giga agenda aan het plakken. Ook komen er nog foto’s in enz. Totdat het eindelijk zover is kunnen we ons hierin helemaal uitleven. Wat moeten we allemaal meenemen, wat gaan we allemaal doen, hoelang duurt het nog en hoe the hell ga ik Frans leren?!?

Vandaag ben ik begonnen met een Frans spreken en begrijpen boekje, ik was heel leuk aan het voorlezen en werd vierkant uitgelachen door de Frans expert Famke. Ik kan in die 3 uur nu wel tot 10 tellen =D. Wauw! Maar daar kom ik nog niet zo ver mee. Dus nee dit gaat het niet worden denk ik. Ik hou het wel gewoon bij Duits (wie kan er daar Duits? Niemand!) en Engels (als ze dat willen spreken ten minste). Oftewel Famke zal altijd aan mijn zijde staan in Parijs!

Ze heeft denk ik 4 lessen Spaans gehad en ze weet al van alles. Had ik maar zo’n talenknobbel. Ik heb al moeite met Nederlands. Hebben ik ook? Wuieeeeeeeeeeee, ich gaan nach Paris und Spanje.

(nou zo slecht ben ik nu ook weer niet [a])

xoxo

Geef een reactie

