Fashion show Whitney

Whitney Port! The ster van de serie The City! Daarvoor zat ze in de geweldige serie The Hills (verslavende series, geloof me!). Whitney is super mooi! Ze heeft humor en een gevoel voor stijl! Ik volg haar al een hele tijd op twitter en op haar leuke blog. Het onderwerp de laatste tijd is vooral haar collectie en daarbij de mode show in Fashion Week. Gisteren is de show geweest! Ik heb er een paar super leuke kleding stukken uit kunnen halen. Ik zou het allemaal wel wat anders matchen maar de kleuren, printjes en vooral die mega super geweldig leuke stippeltjes panty’s vind ik geweldig.

Ze zag er zelf ook super leuk uit!

Om ook nog even de rest te zien:

Blog: Whitney

Bye!

Een gedachte over “Fashion show Whitney

Geef een reactie

