Alaaaaaaaaf

Alaaaf, alaaaaf, alaaaaf! Vanavond gaat het beginnen! CARNAVAL. En oh wat heb ik er weer zin in! Ik heb me toch goede herinneringen aan de voorgaande jaren. Dus dit jaar ga ik er ook weer wat van maken.

Vanavond ga ik eerst met een vriendin naar school carnaval. Alles is gratis dus het is een goed begin voor de volgende dagen. Morgen gaat het echt goed beginnen! Samen met vrienden helemaal los. Super gezellig.

Ik ben niet echt van die carnavals muziek, ik luister meer naar dit:


Dit is trouwens het concert waar ik bij was, ik sta daar ergens rechts redelijk vooraan. (Can you see me?)

Maar vanaf vanavond wordt het dus meer dit:


Kom pak je lasso maaaaaaaaar… Afschuwelijk hé! Maar ik moet er toch aan gaan geloven. Maar dit verklaart lijkt me toch echt al dat alcohol gebruik!

Ik ben zelf wel een stuk minder met het alcohol geworden! Ik heb er van vorig jaar namelijk dikke pfeiffer aan over gehouden. Waar ik nog steeds last van heb. Ging iets teveel uit iedereen zijn glas drinken, dus dit jaar ga ik daar heel erg mee uit kijken! En dat raad ik jullie ook aan! Want je weet maar nooit hoe je er dan een half jaar later voor zal staan.

Dit is mijn verhaal: Pfeiffer.

Verder gaat dat mijn avond niet verpesten want heb er echt weer zin in! Wie gaat er verder allemaal carnaval vieren???

Kus-x-

Btw: het is ein-de-lijk Vakantie!!

2 gedachtes over “Alaaaaaaaaf

Geef een reactie

