Music, music & more music

Hoooi!!

Ik heb allemaal nieuwe liedjes en bands gevonden in de afgelopen tijd! Daar wil ik wat van hier op zetten!

Deze kende ik dan al (a), maar als je even blijft luisteren of verder spoelt dan zie je hoe vet het is als het publiek gewoon harder zingt dan de zanger zelf. Het hele nummer lang! Ge-wel-dig.

Go girl!

🙂

Deze had ik er een tijdje geleden ook al opgezet, maar blijft zo mooi.

Doeggies, fijne zondag avond! En misschien nog carnaval! Ik moet me zo alweer omkleden =D

2 gedachtes over “Music, music & more music

Geef een reactie

