Niet zo slim Friso!

nu.nl: ‘De prins werd vrijdag bij het skiën bedolven onder een lawine’. Wat sneu, wat zielig, wat erg, wat klote, wat vervelend. Hoe kon dat nu toch gebeuren? Elk land heeft het over het tragische ongeval. Prins Friso, gelukkig is hij stabiel maar niet buiten levensgevaar.
Sorry, maar hij is een ongelofelijke idioot!

Toen mijn twitter werd overspoeld met al dat nieuws over hem moest ik serieus eerst lachen, wat een sukkel! Toen hij misschien hersendood kon zijn werd ik wat serieuzer, damn. Maar kom op! Als het een ‘gewoon’ iemand was geweest dan boeide het ook niet, dan was het 2 keer in het nieuws geweest. Dan was het eerst oh okee? Maar als we dan horen dat deze ‘gewone’ persoon expres buiten de ski piste is gaan skiën. Dan zullen we bijna allemaal zeggen het is zijn eigen schuld! Toch?

Maar nee onze prins Friso hij wist wat hij deed. Want hij was al zo vaak in Lech geweest. Dus wat maakt het uit als het gevaarlijkheidsnorm 4 is van de 5. Oftewel een erg grote kans op lawines. Dat maakte onze prinsje niet uit, want hij wist wat hij deed.

Mensen laten we allemaal gaan bidden voor een man die als voorbeeld wordt gezien voor het hele land, en zelf zo slim is om buiten de skipiste te gaan skiën. Laten we allemaal meeleven met gewoon een persoon die een titel ‘prins’ heeft.

Ik zeg niet dat ik het niet erg vind, want als het echt fout gaat laat hij wel 2 kinderen achter. Maar dit is wel weer een erg grote leer. Hij wist wat hij deed, hij moest en zou de uitdaging aan. Nu ligt hij daar in levensgevaar. Onze Prins Friso.

Nu.nl, Prins Friso

2 gedachtes over “Niet zo slim Friso!

  1. ik ben het er helemaal mee eens, als jij of ik het zou zijn zou er totaal geen aandacht aan geschonken worden. Ja, het is heel erg rot en ik vind het heel erg vervelend voor familie etc. maar hij wist wat hij deed

Geef een reactie

