Do you like me?

Hee mensen!

Ik ben nu een tijdje met deze blog bezig en ben ook heel wat andere blogs aan het volgen. Ik vind het helemaal geweldig! Ik ben ook erg blij dat ik de stap heb gemaakt van Tumblr naar WordPress. Tumblr heb ik nog steeds, en dagelijks zet ik daar plaatjes, muziek en af en toe wat proza dingen op. Ik denk ook wel dat ik mijn Tumblr blog nog aan hou aangezien ik daar altijd (dus wanneer ik wil en zoveel als ik wil) dingen op kan zetten. Volg het alsjeblieft als je geïnteresseerd. Het is aan een Facebook pagina gelinkt en Bloglovin.

Maar wat verwacht ik nu dan van marchingon.thebeat? Ik verwacht en hoop heel erg dat ik een manier (mijn manier) van schrijven kan vormen. Ik wil mijn gedachtes kwijt kunnen, ik wil mijn meningen kwijt kunnen en vooral ook mijn liefde voor muziek. Ik hou van kleding in hou ook zeker van stijl! Maar dit wordt niet een standaard Fashion blog. Ik zal hier niet mijn outfits showen, of al mijn make-up voor jullie neerleggen. Er zijn hier al veel te veel leuke blogs voor! En ik ben bang dat ik daar niet zoveel aan toevoeg. Ook denk ik niet dat ik het geduld er voor heb. En mijn make-up is meestal hetzelfde dus ook niet interessant. Ik zal het nu dus vast maar kort beschrijven.

Nagellak: essence, HEMA.
Mascara: Maybeline NY (neemt mijn zus steeds heel goedkoop mee vanuit Amerika, daar 5 dollar = ongeveer 3 euro, hier ongeveer 15 euro denk ik). Anders is het van essence of HEMA.
Oogpotlood: goedkoop en fijn van (ja echt waar) HEMA.
Oogschaduw: overal vandaan (niet al te duur ook) (ben niet echt van de merken).
Foundation: erg fijne Mouse van (guess what?) HEMA.
Oké nu dus genoeg make-up!

Van Fashion vind ik het wel leuk om soms bepaalde stijlen van iconen van mij te laten zien. Whitney Port komt er aan, ook Avril Lavigne enzovoort. Dus helemaal nooit zal het niet zijn, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Ik kan nu nog echt niet zeggen hoe mijn blog er straks er uit komt te zien, hoe de inhoud zal zijn. Maar ik hoop dat jullie er met plezier een kijkje op nemen, en vooral met plezier mijn verhalen zullen lezen.

Ik heb grote onderwerpen dit jaar waar ik over kan schrijven. Mijn examen die er aan komt. De vakantie daaropvolgend heb ik dus alle tijd om te beschrijven hoe bruin ik al ben geworden van in de tuin zitten terwijl de meeste nog op school zitten of hard aan het werk zijn. Nouwjaa, de moment dat ik bruin kan worden als ik ook niet aan het werk ben. Want sparen moet ik nog voor mijn rijbewijs en vakantie (en teveel andere dingen). Mijn zus gaat waarschijnlijk dit jaar naar Amerika verhuizen (voorgoed =[ ). Daar woont haar vriend. Die heeft ze ontmoet toen ze in Amerika was voor haar stage (zal ik vast nog wel over schrijven). Ik ga op avontuur in de zomer! Ook ga met super goede vriend naar Coldplay. Ik ben echt heel benieuwd wat dit jaar mij gaat brengen! Aangezien mijn vorige jaar niet zo heel geslaagd was. Ik heb namelijk hele erge pfeiffer gehad. Ook dit onderwerp wil ik graag terug laten komen aangezien ik er echt super veel van heb geleerd!

Wat is hier dus te vinden: IK =D. Samen met al mijn verhalen van bevindingen blablabla. Muziek! Lovely pictures, echt ik hou van mooie plaatjes en quotes. Dus ook die zullen random terug komen en neem ze zeker over, gebruik ze, sla ze op!

Ik hoop dat het aanslaat dat het andere dingen zijn dan vooral mode, make-up, geurtjes en winacties. What do you think?

DikkeKus Melissa

Do you like it? Please like me on Facebook. Follow me on Bloglovin. And please share this blog.

5 gedachtes over “Do you like me?

  1. Trouwens, je Facebookpagina, heb je die gewoon hetzelfde aangemaakt als wanneer je een gewone Facebook aanmaakt voor een persoon of gaat dat op een andere manier?

    1. Hee! Leuk dat je me gaat volgen!! =D Nee dat gaat anders, en gewoon via jouw facebook. Bij jou facebook kan je zelf een ‘pagina’ maken. Dan ben jij gewoon de beheerder ervan, en dat kan je dus weer via een ‘like’ button aan je blog toevoegen =]. Als je er echt niet uit komt kan je me altijd mailen! Dan zal ik het uitgebreider voor je uitleggen.

  2. Nou, ik ben al benieuwd naar je blog, je schrijfstijl, je verhalen etc.🙂 Heb je toegevoegd aan Bloglovin’ zodat ik up to date blijf😉 En succes alvast met je examen!

Geef een reactie

