Wanna be perfect

Daar zit je dan voor je laptop starend uit het raam te bedenken wat je allemaal op je lege word papier wilt typen. Bedenkend dat ik altijd op de onmogelijke moment inspiratie krijg en hele verhalen omhoog komen. Maar wanneer ik er dan echt voor zit moet ik toch weer hard gaan denken wat het ook alweer was. Hoe ik het toen zo perfect in mijn hoofd had en nu over datzelfde onderwerp maar 3 zinnen kan neerzetten.

Slapen wil ik ’s avonds maar regelmatig krijg ik me dan toch onderwerpen in mijn hoofd. Ik moet mezelf tegen houden en proberen om te draaien, het los te laten en het morgen allemaal neer te zetten. 4 van de 5 keer lukt dit niet. Ik ga zitten pak of pen en papier en schrijf kort dingen op, of ik moet en zal het nu toch echt gaan typen. Klik de laptop gaat aan, word wordt opgestart en typen maar.

Als het verhaal af is heb ik meestal ook niet het geduld om te wachten met het op mijn blog te zetten. Ik wil het meteen delen want dan ben ik er blij mee wat ik op papier heb gezet.

Ik wil zoveel, ik wil het allemaal snel, ik wil het meteen weten en meteen alles op papier hebben staan. Ik wil dat het perfect is, ik wil dat mensen het leuk vinden om te lezen, ik wil er trots op zijn.

 

-x-

 

 

Een gedachte over “Wanna be perfect

Geef een reactie

