Nieuw tijdverdrijf

Een heerlijk tijdverdrijf is doelloos series bekijken. Gewoon niksen en kijken, niet al die onzin programma’s op tv waar ik ook echt hele dagen mijn tijd aan kan verdoen maar een achter elkaar lopend verhaal.

Breaking Bad heb ik als tip gekregen. Eerste seizoen is binnen, dus daar zal ik snel eens wat van gaan bekijken. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar het over gaat. Maar dat merk ik vanzelf wel.

Op internet heb ik ook wat opgezocht en deze leek mij wel wat! Ik hou best wel van geschiedenis series met kastelen en dat soort verhalen. Hier ben ik ook altijd wel geïnteresseerd geweest. Ik ben nu al bij de 3e aflevering en tot nu toe vind ik het al erg leuk!

Ook kwam ik deze tegen. Eens kijken of het wat is.

Kennen jullie deze series al? En wat vind je er van?

Een gedachte over “Nieuw tijdverdrijf

Geef een reactie

