SAY: Yes! And take some RedBull

Kennen jullie Jim Carrey? De hieper geniale man vanwege de Reddiebulleee  (oké, daar heeft hij geen redbull voor nodig).

Ten eerste echt een hele leuke film! Maar eigenlijk zit er ook een verhaal achter. Alleen dan een beetje overdreven verteld door echt overal YES op te zeggen. Maar mensen zeggen misschien ook wel te vaak nee. [NO MAN].

Zeg eens vaker ja, neem wat meer risico en zorg dat je niet het leven mist! Je kan echt kansen en ervaringen missen. Neem het in eigen handen! Ga op gitaar les, leer Koreaans, neem vlieglessen, doe vrijwilligerswerk. (Ga naar Harry Potter feestjes, of organiseer er een!). Do something =]

Don’t miss life.

4 gedachtes over “SAY: Yes! And take some RedBull

  1. I agree!

    Vaker ‘ja’ op dingen zeggen die ik leuk vind, is absoluut iets waar ik aan werk. Vaker ‘nee’ zeggen en voor mezelf opkomen, doe ik ook steeds vaker. Op die manier sta ik veel sterker in mijn schoenen en het voelt heerlijk!

Geef een reactie

