Random

Hello!

Nog boeken nodig voor Nederlands? Of Engels? Om te lezen voor dat geweldige mondeling en boekverslagen =\

Tip: De Aanslag van Harry Mulisch. Ik heb dit boek echt binnen 1-2 weken uitgelezen terwijl ik over mijn vorige boek echt 3 maanden deed (oops).

Een mooi Engels boek is, Go Ask Alice. Leest ook echt makkelijk weg en is ook niet eens zo heel dik.

Dit zijn ook echt mooie boeken om te lezen zonder verplichting van school.

Even een leuk nummer erbij:

& nog even.

Mijn Tumblr blog: Arewehuman?
Facebook: Arewehuman?   –   Marchingonthebeat
Twitter: M_melissw
Bloglovin: Arewehuman?  –  Marchingonthebeat

Have a great day! =D

-X-

Een gedachte over “Random

  1. Oh, hallo, wat een geweldige quote van Mr. Depp!
    En ik ben nu niet in de gelegenheid, maar ik ga dat nummer zeker nog even luisteren! 🙂

Plaats een reactie