SMILE: hallo schoolfotograaf

Topic of the day: de schoolfotograaf (zucht).

 

Nee ik schrijf dit echt niet alleen omdat ik vind dat ik er zelf verschrikkelijk op sta maar meer de commotie in school. Je komt de klas in en een grote haarspray bus komt de tas uit en spuit zich even (waarschijnlijk voor de 20ste keer) goed in de haren. Iedereen wil natuurlijk ook! Dus na een hoop borstelende meiden is het spuiten nog niet over nee. Oooh maar er bestaat niet alleen haarspray, er is ook nog SCHUIM! Alle haren worden naar voren geslagen en uitgebreid betast.

Opmerkingen in de gang: HEB JIJ EEN SPIEGEL … ? NEEEEEEEE VERGETEN VERDOMME. Aaah to bad, nu kom je vast en zeker afschuwelijk op de foto! Moet wel! Want je kunt je nu niet nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer opmaken. Volgens mij zit het er op een geven moment toch wel op?

Oh maar nu kun je denken, maar de wc dan? Daar kwam je niet eens in geloof me! Bijna rijen stonden er.

De opmerking van de dag vond ik nog wel: Zal ik zo lachen? Of moet ik zo lachen? (Sorry momentje: Hahahahahahaha) Laten we van alles een foto maken en uitkiezen wat de mooiste lach zal zijn voor dat nog geen 5 seconden in een busje zittend, LACHEN =D Okee klaaaar.

En daarvoor al die moeite…

Ik heb me vanochtend aangekleed, make-up op gedaan, één keer haarspray en schuim in me haar gedaan en vond het wel goed.

3 gedachtes over “SMILE: hallo schoolfotograaf

  1. Zo vermoeiend hè… doen alsof het je trouwfoto is en iedereen hem altijd zal blijven herinneren. Het is maar een schoolfoto. Nog een jaar en dan heb je een nieuwe…

Geef een reactie

