Chronicle

Ik ga naar de bios vandaag!

Nou eerste even werken tot 5, dan door naar de frietzaak om wat heerlijks te eten te halen voor de mij en de rest van de familie. Dan nog even een klein avond dutje doen. Ik moet me ook nog even omkleden. Op naar een vriend van mij, en dan een keer richting de avond is het op naar het station met mensen en de stad in want om 23.30 begint onze film!

Chronicle

 

Ben benieuwd!! & Daarna nog gezellig uit^^

Fijne dag, avond!!!

6 gedachtes over “Chronicle

    1. Er zit een hoop humor in, het is onderhoudend dus dat was zeer leuk! De film koste 9,50… dus het geld was het niet echt waard. Want de film duurde ook maar 84 minuten (dat wist ik al wel). Het einde moest eigenlijk net iets anders. Verder heb ik een top avond gehad!
      Film is aan te raden, maar of je er nu echt 10 euro voor zou moeten betalen dat betwijfel ik. 6 euro is het meer waard haha!

Geef een reactie

