Music: Ben Howard

Even luisteren naar:

Ben Howard

 

De tekst klopt gewoon hierbij. Ik vind de gitaar zo heerlijk bij zijn nummers. Het geeft me een rustig gevoel, ook voel ik de zon al bijna op mijn gezicht schijnen.

 

 

Na dit nummer was ik echt weken naar zijn album aan het luisteren. Sommige nummers lijken misschien wel wat op elkaar. Daarom heb ik echt een stuk of 5 favorieten waar ik echt altijd wel van kan genieten.

 

 

De meeste clips zijn ook al gewoon leuk om naar te kijken.

 

xoxo

 

 

 

 

5 gedachtes over “Music: Ben Howard

  1. Ik kreeg net ‘Keep Your Head Up’ naar me toe gestuurd door een volger van m’n blog,
    zeker een fijn nummer! Zal eens naar meer van hem luisteren!🙂

Geef een reactie

