Wakker worden!!

Maandag…

Maandag…

Zondag! Zondag ben ik altijd vol inspiratie, ik weet al precies hoe ik de hele week alles ga doen. Alles perfect in mijn hoofd zoals ik het allemaal wil hebben. Welke leuke kleren ik aan doe maar vooral het ‘harde’ werken voor school. Morgen (maandag) dan ga ik er weer he-le-maal tegen aan! Werken, leren, alle opdrachten maken, zelfs extra dingen oefenen, goed meedoen in de les en vroeg op staan zodat ik rustig aan kan doen!

Maandag: wat is dat voor geluid? Hou op! Waar ken ik dit van? Wat is dat nou voor geschreeuw hou nou op!       Oooh… het is de wekker. SNOOZE. Dat gaat dan voor 45 minuten zo door. In die 45 minuten gaat ook nog de wekker van mijn mobiel (waarvan het meestal ook is, what the hell is dat voor geluid? Oh ja, STOP). Dan gaat nog een keer de wekker van mijn Mobiel:

(Vraag me niet waarom het dit nummer is, het staat al te lang zo ingesteld)

 

 

Het begin van het nummer betekent dat ik er toch echt aan moet geloven. (Het staat zo ingesteld dat ik precies! Genoeg tijd heb om helemaal klaar te maken, te eten en op tijd op school te zijn). Omdraaien heeft geen zin, lamp moet aan en ik staar alleen maar naar mijn klok of die niet gewoon stil blijft staan. Maar nee na een paar minuten is het van verdomme. Als ik dan geen kleren de andere dag er vast heb neergelegd (wat ik op zondag altijd met mezelf afspreek dat elke avond te gaan doen) is het dus crisis. Maar volgens mijn schema heb ik niet zoveel tijd om het uit te zoeken want er moet ook nog schoenen bij (en dat is natuurlijk een heel ander verhaal). Make-up op, snel naar de badkamer weer naar boven tas pakken (vooral NIET maar dan ook echt NIET mijn laptop nog even snel aanzetten! Ik mis altijd 5 minuten daardoor! Dat betekend dat ik altijd net te weinig tijd heb op mijn brood te smeren voor school en voor ontbijt. Het betekend dat ik niet 10minuten maar 5 minuten rustig kan zitten en thee drinken).

Snel naar beneden dus! Eten maken en 4 van de 5 dagen betekend dit dus in 5 minuten mijn thee en boterham naar binnen werken. (Ook omdat ik op zondag mezelf altijd voorneem om de hele week de avond ervoor mijn brood vast te smeren voor de andere dag, dit gebeurt dus alleen op… ja inderdaad zondag).

Mijn plannen die ik zondag (elke zondag) bedenk zijn meestal op de maandag ochtend als ik die vervelende mensen op de radio hoor al snel verdwenen. Maar het mooie is elke week een nieuwe kans!

2 gedachtes over “Wakker worden!!

  1. hahaha, echt heel erg herkenbaar, alleen besloot ik in het verleden gewoon rustig aan te doen en dan school maar een paar uurtjes over te slaan (a) Kan ik trouwens niemand aanraden, haha. En de afbeeldingen zijn ook echt tof🙂

Geef een reactie

