M-o-e-t – z-e – h-e-b-b-en

Ik ben al sinds vrijdag verliefd! Sindsdien kan ik niet meer normaal denken. Bij elke stap die ik zet moet ik denken aan deze liefde. Ik kan alleen maar denken hoe goed het zal staan, of juist niet. Waar ik het bij kan matchen. De prijs is het enige probleem. Mijn liefde zijn witte pumps van de schoenenreus (cheap ass store) maar lovely shoes! Ik hou van koopjes, ik hou van goedkoop. Des te meer je kan uitgeven =D.

Vandaag kon ik alleen maar vooruitkijken naar een middag leren en leren, en nog meer leren, oh en daarna mocht er ook nog geleerd worden. Dus in plaats daarvan ben ik het dorp in geweest.

Ik heb ze gehaald! Ik kon er niet meer tegen, ik moest ze hebben. Het is niet alleen hierbij gebleven [a]. Bij het opruimingsrek van shoeby (expensive store ass hell) hing nog steeds de broek die ik vrijdag óók had gepast en toch niet had gekocht. Maar nu zouden ze perfect bij mijn schoenen staan. Dus nog een keer passen en het enige wat ik de tien minuten daarna heb staan doen is staren…

Ja? Nee? Ja? Nee?

Ben ik dit? Staat dit?

Verkoopsters, JAAA WAT LEUK.

Geloven? Niet geloven? (Horen ze dat niet gewoon te zeggen)

De broek zit wel echt heerlijk! Bruin en het zit net als een pyjama broek. Wat is er nu heerlijker dan de hele dag thuis in je pyjama rondlopen. En nu hoef ik gewoon niet binnen te blijven zitten! Ik heb de pyjama broek gehaald voor maar 10 euro. Dus vond het helemaal goed.

Toen kwam ik bij de ZEEMAN. Even goedkope sokken halen! Maar toen liep ik langs de sieraden. En kettingen begin ik wel een beetje een zwak voor te hebben. Dus ik had zoveel vast dat op geven moment de helft op de grond lag.
Ondertussen was er paniek bij de werknemers want ze moest een vervanger hebben. In de 10 minuten dat ik in de winkel stond zijn er denk ik 12 scenario’s langsgekomen hoe het dan zou kunnen worden opgelost. Ook kreeg ik iets van 5 telefoongesprekken mee terwijl ik druk bezig was armbanden met mijn voet op te vangen,

In ieder geval heb ik weer teveel dingen! Maar ik hou me maar voor dat we echt niet altijd hoeven te sparen. Soms mag je jezelf ook wel verwennen [m-o-e-t – h-e-b-b-e-n].

Xoxo

5 gedachtes over “M-o-e-t – z-e – h-e-b-b-en

  1. haha wat een herkenbaar verhaal. Ik heb mijn beste vriendin een keer een hele film lang lopen vragen of ik ‘dat ene jurkje’ nou niet moest halen. En al had ik uiteindelijk besloten dat ik hem toch niet ging halen, hing ‘dat ene jurkje’ toch 3 dagen later in mijn kast (en had ik een pijnlijk lege bankrekening…)

    1. Ik MOEST ze wel hebben [a]. En hallo! Ik heb al 4 maanden (ongeveer?) geen schoenen meer gehaald =0. En deze kan ik ook bij komende gelegenheden aan =D. Bruiloft, ander feestje, prom… verjaardag (niet die van jou =[ ). Perfecte aankoop dus.

      De vraag is hoe het met jou zit. Hoeveel geld heb jij al uitgegeven daar aan de andere kant van de wereld?

Geef een reactie

