Van die momenten…

Van die momenten:

dat je gewoon hunkert naar chocola. Je hebt honger maar bent te lui om op te staan voedsel te pakken of klaar te maken. Dat je uiteindelijk een zak snoep bemachtigd hebt en je zoveel eet dat je er misselijk van wordt maar gewoon door blijven eten!


Iemand tegen komen ‘die je kent’ en degene kijkt opeens ongelofelijk interessant naar een bosje [beledigd], maar als degene naar jou zou kijken had je zelf gedaan alsof je al bij grassprietje 1488 was en nu echt niet kunt stoppen om op te kijken omdat je dan niet meer zou weten waar je gebleven was.
Tegen je huisdier praten, maar blij zijn dat die niet terug kan praten. Want waarschijnlijk hadden ze gevraagd of je nu eindelijk je mond dicht kon houden.

Te veel dingen tegelijk doen en dan na een half uur erachter komen dat je de mail/sms nu nog niet afgeschreven en verstuurd hebt [zucht].

   Tumblr
Echt de hele middag nutteloze series kijken, en als er 2 tegelijk op zijn in de reclame snel naar de andere zappen. Heel hard tegen de televisie schreeuwen dat hij nog steeds een eikel is! Terwijl je dat stukje al 6 keer gezien hebt en het waarschijnlijk niet eens 100% allemaal echt real life is [toch mag ik spencer van de serie ‘The Hills’ niet!]

Dat was ongeveer mijn dag

 

(Ik en mijn huisdier Zoey<3)

(oké kan het niet laten om ook deze foto er even neer te zetten [a])

Muziek:

Dit vind ik persoonlijk echt een heel mooi nummer! Maar toch denk ik wel dat je er ook van moet houden. Het is rustig en heeft een heerlijk deuntje.

 

Foto:

Op mijn vorig bericht was er de vraag om foto’s, dus heb me outfit maar even aangedaan. Mijn nieuwe schoenen en broek. Moet wel nog even de vertrouwen hebben om de broek ook buiten mijn kamer aan te gaan doen.

-x-

Bijna weekend!! Nog 1 dagje overleven =D

 

4 gedachtes over “Van die momenten…

Geef een reactie

