Series!! =D

Ik heb dus al verteld welke series ik wil gaan kijken. Zelf heb ik ook wat interessante series gezien!  The Tudors (hier heb ik al over verteld). Camelot (hier ga ik nog over vertellen).

Grey’s Anatomy

Grey’s Anatomy is een geweldige series vol humor en drama. Zelf heb ik bij sommige afleveringen heel wat traantjes weggepinkt. Van het huilen maar ook zeker van het lachen! De personages zijn zo sterk en hebben ieder hun eigen kenmerken. Uiteindelijk krijg je echt je favorieten maar dat kan ook zo weer veranderen door onverwachte wendingen. Echt heel erg leuk. Ik heb alles gezien tot seizoen 5 en ga nu met 6 beginnen.

The kill point.

Ex militairen die boos zijn gaan een bank overvallen. Maar het loopt iets anders dan gepland en uiteindelijk gijzelen ze de mensen in de bank. Een hoop spanning en je wilt echt verder blijven kijken!

The Sopranos

Super maffia serie! Veel seizoenen dus je moet een beetje geduld hebben. Maar het is het helemaal waard! Spanning, humor, drama alles wat je bijna maar kan bedenken. Echt een topper.

Een fijn weekend!

5 gedachtes over “Series!! =D

  1. the tudors is echt geweldig❤ oh en camelot ook❤ haha. Ik volg zelf pretty little liars en glee, maar nu zit ik in zo'n tussenfase, dus ben hard op zoek naar nieuwe suggesties🙂 Maar pretty little liars is echt een aanrader!!!!!

  2. Van deze series heb ik allemaal gehoord, maar ik vond ze nooit interessant genoeg om te kijken… En ik volg al veel te veel series om er nog meer bij te kijken😛

Geef een reactie

