NEEDTOBREATHE

Kennen jullie de band Needtobreathe?

Misschien van dit nummer:

Iemand heeft ooit een nummer laten horen (dat was volgens mij deze hierboven) en ik was bijna meteen al om. Toen ik een album ging luisteren was ik voor 100% om. Ik heb het even opgezocht en ze hebben 4 albums. Ik heb er zelf 3 op mijn Ipod staan. Namelijk: The Heat, The outsiders en The Reckoning. Van elk album zal ik mijn favoriete nummer laten horen.

Album: The Heat.
Nummer: Looks Like Love (Dit is dus niet mijn favoriete nummer, maar op wonderbaarlijke wijze staat die niet op Youtube =[, maar het hele album is tof! Dus ook dit nummer kan er mee door)

Album: The Outsiders
Nummer: Won’t Turn Back

Album: The Reckoning
Nummer: White Fences

 

Ik hou van de stem! Hun muziek heeft echt iets speciaals, ze hebben hun eigen geluid. Elk album is ook net weer anders maar toch herken je ze meteen weer. Het heeft iets vrolijks, rustig maar ik denk dat je ook zeker in de nummers dingen kunt herkennen van jezelf. Dit maakt het dus persoonlijker.

2 gedachtes over “NEEDTOBREATHE

  1. Wat mooi dat ze zo’n speciaal geluid hebben!
    Ze hebben inderdaad bijzondere stemmen.
    Bedankt voor je reactie, ik heb het inderdaad zelf gemaakt😉.
    Liefs ,Kiek.

Geef een reactie

