Jeeeeuuuh!

Jeeeuuuh!! Dat was het eerste wat ik dacht toen ik het sms’je las. Jammer genoeg kon ik niet hardop juichen, want iedereen was namelijk zwijgend een boek aan het lezen onder mijn Engels les. Een lach op mijn gezicht had ik wel! Dat ook nog eens na Engels bij mijn wiskunde les. Ja! Serieus een lach op mijn gezicht bij -> wiskunde <-

Maar een goede reden wat mij betreft want:

ik ga naar een concert van: NICKELBACK!

Dus: JEEUUH!

Dit is op zondag 9 september en ik ga een paar dagen ervoor op donderdag 6 september naar Coldplay!

Wel een beetje raar. Op een zondag naar een concert. Begin de week misschien dan moe, maar wel happy.

Ik heb er zin in!

Dit nummer van hierboven is vast wel bekend! Het nummer dat de meeste mensen wel kennen. Net zoals het nummer Rockstar, alleen vind ik dat echt een pop/MTV nummer en laat totaal niet zien wat Nickelback echt voor band is.

Far Away, echt een prachtig nummer!
‘That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long

Heerlijk nummer dit ook! Midnight Queen.

Het nummer hieronder is dan weer wat rustiger maar echt prachtig. Ik kan echt met tijden verslaafd zijn aan Nickelback. Dan sta ik er mee op en ga ik er weer mee slapen.

Meer mooie nummers?  Deze zijn ook aan te raden: When We Stand Together, Gotta Be Somebody (deze twee zijn het meest afgespeeld op mijn Ipod, Gotta Be Somebody maar liefst 148 keer), I’d Come For You, If Today Was Your Last Day (erg mooie clip).

Net zoals de clip van: Savin’ Me. Er zit dan echt een betekenis er achter! Love It.

Het is gewoon geweldige muziek met geweldige lyrics.

Well, that’s what I think.

 

Bron afbeelding: WeHeartIt.com, igossip.com

6 gedachtes over “Jeeeeuuuh!

  1. Aaaah I’m soooo jealous! Ik wilde ook, maar niemand wilde met me mee omdat ze het te duur vonden😦 Boehoe!

    Maaaarrrr.. Ik hoop dat je het hartstikke leuk gaat vinden, en ik hoop dat je er wat over gaat schrijven tegen die tijd😉

  2. Wat leuk voor je!😀 En het is nog ver weg, dus lekker veel tijd voor voorpret! Nickelback is niet echt mijn muziek, maar ik vind concerten altijd zo fijn. Volgende week ga ik naar Frank Turner🙂🙂

Geef een reactie

