I will survive!

Het was een week geen leven hebben. Het was een week van slapen, toetsen maken en leren. Naast eten erbij waren dat mijn enige bezigheden. Geen tijd voor mezelf, dus geen tijd om te bloggen en al helemaal geen tijd om verhalen te bedenken. Dus hierbij even wat nummers die mij deze week hebben laten overleven.

 

Don’t Ever Let It End – Nickelback

Een nummer over een goede vriendschap. Maar er tussen in zit eigenlijk liefde voor elkaar. Ze willen elkaar, maar toch zijn ze bang dat het de vriendschap kapot zal maken. Ik heb het nummer elke keer maar weer op de fiets naar school geluisterd. Was het nummer afgelopen, geen probleem terug naar het begin.

 

One Day – Wankelmut

Dit nummer heb ik via de Tumblr blog van Naomi Aan het begin is het misschien een beetje eentonig maar zodra je naar de 3 minuten gaat dan vind ik die tekst zo heerlijk klinken. Het is apart en daardoor spreekt het me aan. Heerlijk om ’s ochtend bij wakker te worden.

 

What Makes You Beautiful – Alex Goot

 

Ik  moet toegeven dat ik helemaal niks met de nieuwe Justin Biebers heb van wie dit nummer origineel is. Ik kwam er ook echt pas kort geleden achter dat dit nummer van hun was. Want ik hoorde het nummer eerst van Alex.
Ik volg Alex Goot al een tijdje op YouTube en vind sommige covers van hem best leuk. Zo ook dit nummer want het is heerlijk vrolijk. En heerlijk om weer blij te worden van die toetsen die dus niet mee werkten.

Nog even een quote die erg toepasselijk is deze week tijdens toetsweek. [Vandaag had ik precies dit namelijk]

Bron afbeelding: WeHeartIt

My Tumblr blog: Are We Human?

Geef een reactie

