From this day on… =D

Ik ben nu officieel volwassen! Als het aan de datum zal liggen ten minste. Namelijk 18 jaar geleden op zaterdag 16 april ben ik geboren. Als ik officieel 18 word qua tijd dan zal ik nog even moeten wachten. Dit was namelijk 18.48. En met gedrag… ik moet gewoon nog even aan het cijfertje wennen.

Maar dan nog! Cadeautjes ontvangen zal ik de hele dag met plezier doen!

SWEET 18    =D

 

 

Bron afbeelding: weheartit

 

Andere B’day plaatjes op mijn: Tumblr
Mijn Marchingonthebeat: Facebook
Mijn: Twitter

Have a GREAT day!!

-xXx- Melissa

8 gedachtes over “From this day on… =D

  1. Gefeliciteerd! Volwassen! Party hardy! Booze it up, drive a car, take a gamble, pay bills, vote!! Haha, nee hoor😛 Geniet nog maar even van je tienerjaren ^^ Die liggen voor mij helaas al heeeel ver achter me😦

Geef een reactie

