Here we go!!

Zo is het de dag! Wordt je achttien, en bedenk je wat je allemaal kan, mag en wilt. Maar dan is het 12.00 en is de droom alweer voorbij. Ik moet aan de slag!

Over een maandje begin ik met mijn examens. Binnen 3 weken heb ik 7 examens.

Nederlands, Engels en Duits
Economie, management & organisatie en wiskunde
Als laatste nog geschiedenis.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Al ben ik toch al erg zenuwachtig. Het enige wat ik nu kan doen is: oefenen en leren!

So Here We Go!!

Vandaar de komende tijd ook minder posts

Bron afbeelding: weheartit

Op mijn Tumblr zal er wel dagelijks updates zijn. Die is te volgen via mijn Twitter, bloglovin of een Facebook pagina. Ook is er een Facebook pagina van Marchingon.Thebeat

 

Bye-x-

Geef een reactie

