Wat een ruimte hé!?!

Zoals jullie waarschijnlijk al weten werk ik bij de HEMA. Ik kan je zeggen dat onze HEMA niet zo groot is. Als je binnen komt lopen kun je de muur aan het einde van de winkel gemakkelijk zien. Oftewel we hebben geen verse groenten, geen aparte klantenservice, geen taartafdeling en al helemaal geen restaurant. Dus wat hebben we wel? Rookworsten natuurlijk!

Maar onze HEMA is verbouwd! Alles is anders neergezet en heel wat segmenten ertussen uitgehaald. Dit betekend dat als je de winkel in komt lopen er ruimte is die we nooit wisten dat we hadden. Dit betekent ook dat je al 3 weken lang hetzelfde zegt. Niks ergs aan! Toch ben ik niet meer zo enthousiast als in het begin.

Bijna alle vaste klanten die binnen komen roepen: ‘WOW, wat is het veranderd zeg’. Dus reageer je: ‘ja hé! Het is mooi geworden niet? Wat een ruimte hebben we nu zeg’. 2 minuten later: ‘Klopt, mooi geworden hé? Het is ook voor ons nog zoeken hoor!’ 3 minuten later: ja, alles is helemaal anders neergezet.  5 seconden later: ‘ja hé, ik vind het ook mooi geworden, wat een ruimte toch’.

1 week later…

Is het groter geworden ja? No way…

Maaaar

Natuurlijk probeer je enthousiast te blijven! En nog steeds sta ik daar te roepen met een happy face alsof ik het ook voor het eerst zie. Wat een ruimte hé!?!

 

-xXx-

 

Kennen jullie deze al?

6 gedachtes over “Wat een ruimte hé!?!

Geef een reactie

