Queen gone bad?

Bron afbeelding: martianleaks

Madonna! The Queen of pop. Inmiddels al 54 jaar, toch is ze nog druk in de weer. Haar nieuwe album MDNA is een maand geleden uit gekomen. Madonna is altijd een goed beluisterd artiest geweest op mijn Ipod. Maar dan moet ik toegeven dat het vooral de oude klassiekers zijn. Maar toch was ik als fan zeker benieuwd naar het nieuwe album.

Ik heb het album al een paar keer afgespeeld en wat heb ook al favoriete nummers er tussen zitten die vaker als 3 keer achter elkaar beluisterd worden. Toch vind ik het geen spectaculair album. Ik heb het nu een week (bijna) non stop geluisterd en voor nu is het dan ook wel weer genoeg. Sommige nummers lijken op vroegere nummers in haar muziek carrière en andere vind ik de tekst apart of kinderlijk. Heel simpel zeg maar. Dit hoeft zeker niet verkeerd te zijn, toch vind ik het een afbreuk doen.

Dit stuk vond ik dan ook geen hele grote verrassing.

Bron: NOS.nl

Dramatische daling Madonna’s MDNA

Toegevoegd: woensdag 11 apr 2012, 21:28

 Zeggen dat het slecht gaat met de cd MDNA van Madonna is een understatement. Nooit eerder in de geschiedenis van muzieklijsten is een nummer in de tweede week zoveel gedaald in de Amerikaanse verkopen als nu.

 Madonna stond op 1 van de Billboard 200 albumlijst, maar het album Pink Friday van Nicki Minaj heeft haar vanuit het niets van de troon verstoten. Madonna is gezakt naar nummer 8 in de lijst, met maar 48.000 verkochte exemplaren.

Van Pink Friday gingen maar liefst 253.000 expemplaren over de toonbank. Het is Minaj’s tweede album dat op de nummer 1 binnenkomt.

Toch zitten er ook lekkere up-beat nummers tussen. Persoonlijk vind ik het nummer ‘Gang Bang’ wel grappig. ‘B’day’ song werd meteen opgezet toen ik  vorige week maandag wakker werd. ‘Some Girls’ vind ik de tekst erg mooi van. En zo zijn er nog wat nummers die voor een paar keer erg leuk zijn om te horen!

Bron: NOS.nl

Maar natuurlijk kan het niet zo zijn dat er een album uitkomt zonder wat gezeur, kritiek of ophef. Zo gaat het dit keer over de clip van het nummer ‘Girl Gone Wild’. Het zou te naakt zijn waardoor er nu dus een leeftijdsgrens op zit.

Ik heb het gezien, maar ik weet niet waarom dit erger is dan half naakte vrouwen? In plaats van vrouwen met nauwelijks bekleding zie je nu mannen die zich een beetje gay gedragen.

Hier Madonna bij de Super Bowl. Met onder andere het nummer ‘Give Me All Your Luvin’ met LMFAO en Nicki Minaj. Ze kan misschien niet zo geweldig live zingen (het zal hier allemaal wel op een bandje staan) toch maakt ze er altijd weer een geweldige show van!

Madonna – MDNA
Bol.com

  

12 gedachtes over “Queen gone bad?

Geef een reactie

