New albums 2012!!

Altijd komen er weer nieuwe artiesten. En altijd ben ik op zoek naar deze artiesten. Maar vaak google ik ook af wanneer er nieuwe albums uit komen van bands die al lang op mijn Ipod worden afgespeeld. Dus ook nu ben ik even op zoek gegaan naar albums die al binnen zijn, of nog op het lijstje staan van binnenkomen in 2012.

 Lees en luister mee!

The Fray – Scars & Stories

Dit album is in februari uit gekomen. Misschien kennen jullie de band al. Een bekend nummer van hun is ‘How To Save A Life

The Fray is een rockband uit Amerika en zijn bekend geworden met het nummer ‘Over My Head (cable car). Dit is tevens ook mijn favoriete nummer van hun. Nu hebben ze hun derde album uitgebracht. Bij de eerste twee nummers die ik luisterde was ik redelijk tevreden. Het geluid van het album is meteen bekend bij me, maar toch met net weer een andere draai.

(Nu dit online komt heb ik het hele album beluisterd, het klinkt goed. Als je ten minste van hun muziek houd)

Hier het nummer Heartbeat:

Als je het wat vind is HIER het album te beluisteren op Spotify.

 

Bruce Springsteen –   Wrecking Ball

Dit album ga ik nog eens even goed beluisteren op Spotify! Het is in maart uitgekomen, dus dat is nog maar net! Hier kun je een recensie over het album vinden: 8weekly

Ook dit album is HIER op spotify te luisteren!

Dit nummer klinkt in ieder geval al goed maar wel al meteen bekend! Het klinkt als … Lonesome Day (vind ik).

 

Maart

  • Verder is in maart het album uitgekomen van de mooie gezichtjes van One Direction genaamd Up All Night. Ik heb niks tegen hun al denk ik niet dat ze lang zullen bestaan. Zoiets als Tokio Hotel. En al die andere mooie gezichtjes die we al lang weer zijn vergeten.
  • Dan is natuurlijk ook het album van Madonna uitgekomen MDNA.
  • The All American Rejects met Kids In The Street
  •  Katy Perry kwam met het album Teenage Dream: The Complete Confection. Dit is gewoon een uitbreiding op het album van Teenage Dream. Er staan een paar nummers meer op. Waaronder Part Of Me. Het album HIER op Spotify.

April

  • Begin April is het album van Nicki Minaj uitgekomen: Pink Friday: Roman Reloaded. Dit is haar tweede studio album. En ze staat al meteen erg hoog met haar cd verkoop. Ze verslaat Madonna zelfs, terwijl er voor het MDNA album heel veel verwachtingen waren.

 

Lostprophets –  Weapons

Dit is een geliefde band van mij. Dit album is hun 5e studio album. Ik ben erg benieuwd! HIER op Spotify.

 

Couting Crows – Underwater Sunshine

Vergeleken met Lostprophets wat in de buurt komt van hardcore volgens bepaalde sites (ik vind het wel meevallen) is dit een stuk rustiger. Mijn favoriete nummer van hun is Sullivan Street.  Maar ik denk dat de meeste erg bekend zijn met het nummer Accidentally in Love van de film Shrek.

Maar nu is er dus een nieuw album uit! HIER op Spotify

 

Ook in april:

  • Jason Mraz – Love Is A Four Letter Word
  • Neon Trees – Picture Show
  • Train – California 37
  • Tiësto – Club Life: Volume Two Miami

Rest zal volgen.

Er zijn natuurlijk veel meer albums uitgekomen. Maar dit zijn artiesten waar ik persoonlijk naar luister of benieuwd naar ben. Ook probeer ik zoveel mogelijk algemeen bekende artiesten er tussen te zetten.

 

Enjoy listening! X

7 gedachtes over “New albums 2012!!

  1. Goede foto!🙂 – En best een handig lijstje zo, mij ontgaat vaak de helft wat muziek betreft, dus hier kan ik mooi voordeel uit trekken.

  2. Madonna vind ik helemaal niks meer. Die samenwerking met Nicki Minaj (ik mag haar niet zo) was ook geen goeie stap naar mijn mening :’)
    Dat nummer van de Counting Crows ga ik waarschijnlijk nog wel vaak luisteren, klinkt lekker!

Geef een reactie

