Beat The Bridge!

Bron afbeelding: partyflock

En toen was het alweer 1 mei. Één dag na 30 april oftewel koninginnendag! Ik kan je vertellen dat het echt super was! Wat ik ook kan mededelen is dat de dag ervoor super was. Namelijk koninginnennacht. Deze avond vierde ik in Arnhem. Maar sinds dit jaar was er ook Beat The Bridge op koninginnennacht i.p.v alleen op 30 april. Dit feest was van 18.00 tot 00.00. Dus zodra het afgelopen is kan je lekker de binnenstad in.

Beat The Bridge is een hardstyle feest in Arnhem, en wordt gegeven onder de John Frost brug.

Ik kan zeggen dat ik totaal geen hardstyle luisteraar ben. Toch nam ik voor deze gelegenheid een uitzondering. Namelijk omdat goede vrienden allemaal hier heen gingen en ik het helemaal niet erg vond om het feestje wat eerder te laten beginnen dan rond 11 uur de stad in te gaan.

Maar voordat we ook echt daar stonden was het een hoop wachten (samen met een vriendin). Eerst op de trein die we natuurlijk gemist hadden, bij de Macdonalds op ons eten, bij de Mac op de wc. Eindelijk konden we naar de brug lopen waar onze vrienden al zouden zijn. Dus wij de mensen massa achter na wandelen. Voor de brug blijkt de andere groep bij de Mac te staan. Maar ze liepen er nu weg! Wij op het bankje naar het water staren en wachten. Bellen we weer, nee ze gaan nu bij de Mac weg. Oftewel weer verder wachten. Toen hadden we er genoeg van, hup naar Beat The Bridge waar een erg lange rij stond. Eindelijk stonden ergens in het midden, dit was rond 19.00, hangt er iemand over de reling… te kotsen… En dat terwijl we nog niet eens binnen waren. Toen we eindelijk binnen waren mochten we alsnog wachten op de rest die er eindelijk een keer aankwam.

Maar TOEN kon eindelijk het feestje beginnen!

3 gedachtes over “Beat The Bridge!

  1. Ik wilde zoooooo graag naar arnhem met koninginnenacht😮 maar dan vooral voor chef’special & mijn beste vriendin die er wel bij was.. Helaas (??) was ik in het zuiden van ons landje & ook in Breda was het een feestje met mijn lieve neefjes (3 koppen groter, maar wel jonger!) en nichtjes

  2. Haha ik HAAT wachten. Dit verhaal klinkt ook verdacht veel als mijn koninginnennacht, veel wachten, maar uiteindelijk gezellig😀 Fijn dat je een leuke koninginnennacht&dag hebt gehad!

Geef een reactie

