New in the Music

~Een geliefde band van mij is The Gaslight Anthem. Ik heb hun ontdekt door elk jaar, elk uur, elk moment van Pinkpop in de gaten te houden. Jammer genoeg heb ik het zelf nog niet kunnen meemaken, maar via de Televisie was ik altijd al ietsjes meer dichterbij. Ik durf niet te zeggen welk jaar het was van Pinkpop dat ik ze op het televisie scherm zag verschijnen. Wel weet ik dat ze toen nog maar één album hadden uitgebracht (The ’59 Sound). Inmiddels is er ook al een tweede die in 2010 uitkwam (American Slang). Maar ze zijn nu hard bezig met hun derde album genaamd Handwritten die op 24 juli uitkomt. Hun eerste singel van dit album is nu uit: ’45’.

~Jennifer Lopez gaat met Enrique Iglesias samen touren en volgens haar: ‘The tour will be one of the ‘most historic’ the world has ever seen’. Ze is erg enthousiast omdat: ‘I don’t think that there has ever been something like this that these Latinos have come together like this as family, international. English and Spanish. I just think it’s very ground breaking.’ Jammer genoeg is dit alleen te zien in grote steden van Amerika.

~The Black Keys hebben een 60 jarige vrouw ‘aangenomen’ om hun te helpen met de reclame van hun nieuwe Aussie tour. En het heeft geholpen! Al 400,000 mensen hebben de video bekeken. Deze vrouw heeft in 2008 de finale gehaald van Australia’s Got Talent met haar spoons.

Misschien kennen jullie dit filmpje ook nog wel. Een man die helemaal los gaat op hetzelfde nummer van The Black Keys. Blijft ook altijd leuk om naar te kijken!

Lonely Boy op Spotify

-xXx-

5 gedachtes over “New in the Music

  1. ik word nogsteeds zo vrolijk van the gaslight anthem❤ op het moment is mijn 'nieuwste ontdekking' will and the people, ik kan niet stoppen met dansen&lachen als hun muziek in mijn oortjes verschijnt!

  2. Ik heb The Gaslight Anthem gezien op Werchter vorig jaar! Zo goed dat ze waren. Ik kende ze nog niet en ze waren echt de ontdekking van het jaar. Heerlijke groep!!!

Geef een reactie

