My wardrobe of music

Precies de poster hierboven is inmiddels van mijn kamer verwijderd. Maar dat was pas na een lange tijd. Wat was ik in shock toen Aslan dood ging maar wat was ik zo ongelofelijk blij toen hij weer opstond en leefde. De boeken heb ik nooit gelezen omdat ik een te grote fan was van de film. Dé film! Deel één. De andere delen kijk ik puur omdat ik ze een keer gezien wil hebben. Deel één kan ik nog echt met plezier kijken. Vooral toen ik er achter kwam dat mijn favoriete figuur Mr tumnus James Mcavoy is (hier kwam ik dus echt 2 maanden geleden achter).

KIJK! James = Mr Tumnus

 

Oké mijn liefde voor deze fantasie/kinder film is nu duidelijk. Maar wat ik dus ook zo geweldig vind zijn de soundtracks die gemaakt zijn voor alle Narnia films. Door deze nummers heb ik een hoop goeie artiesten op mijn Ipod erbij gekregen.

Luister mee…

Een daarvan is Regina Spektor met het mooie nummer The Call.

Imogen Heap – Can’t Take It In. Dit nummer is van het eerste deel.

En deze is ook zo ongelofelijk mooi. Switchfoot – This Is Home

Enjoy listening -x- Or maybe watching the movie =D

Facebook?

13 gedachtes over “My wardrobe of music

  1. oh ik had zo’n liefde voor de boeken!! Daarna volgden de films (we hebben een groot deel ervan ook op dvd @home), maar nu ook nog de soundtrack❤ Echt wat een toffe muziek, me like!

  2. Ooh die mr Tumnus was echt het enige dat ik leuk vond aan die film😉 Ben niet zo’n fantasyfan (maar alleen uit uitzondering voor Harry P.) Ik wist dan ook niet dat er zoveel hippe muziek in zat!

  3. Jaaa, Narnia! Ik heb alle boeken, op de laatste na, die zoek ik nog voor een leuk prijsje en in dezelfde uitvoering als de rest. Ik hou van Narnia!

Geef een reactie

