New albums ‘mei’ 2012!!

Het is inmiddels alweer mei. Ook deze maand komen er weer heel wat albums uit. Het valt me op dat het vooral MTV-pop artiesten zijn. Dus daarbij verwacht ik ook dat het de komende maanden MTV zal overspoelen met nummers van de nieuwe albums van deze artiesten.

Lees en luister mee!

Ik ben met sommige al iets later. Want tot vandaag zijn er al heel wat albums uitgekomen. Waarvan onder andere:

B.o.B – Strange Clouds

Ik moet toegeven dat ik niet echt een luisteraar van B.o.B ben. Het nummer wat ik altijd mooi heb gevonden is het nummer Airplanes (klik voor live versie bij de EMA’s) met de zangeres van Paramore; Hayley Williams. Verder vind ik de nummers van hem die langskomen op MTV,  muziek die ook echt blijft hangen. Bekende deuntjes maar vooral vrolijke deuntjes. Maar na een paar keer  nummers van hem beluisterd te hebben is het ook wel weer genoeg.

Op dit album werkt hij met verschillende artiesten waaronder: Lil Wayne, Taylor Swift en Chris Brown. Ik zie maar 5 nummers van 15 waar hij echt ‘alleen’ zingt. Persoonlijk snap ik niet waarom het nodig is om elk nummer met iemand samen te doen. Heeft hij dit echt nodig om mensen naar hem te laten luisteren? Verder klinkt het album aardig! HIER zelf te beluisteren.

 

Santigold – Master of My Make Believe // Youtube // Spotify

K’naan – Country, God or the Girl

 

Chris Brown – Fortune

Chris Brown… Ik heb hem gewoon nooit gemogen. Ik heb altijd iets arrogant gevonden aan hem. Ik kan er gewoon niks aan doen. Ik heb niet heel veel met zijn muziek, al zitten er soms sterke club nummers bij. Waar ik dan wel weer heerlijk naar kan luisteren (dus erg tegenstrijdig).  Ik moet gewoon niet zo zeuren.Trouwens, hij kan wel echt goed dansen!

Het album staat nog niet op Spotify, en op youtube zijn de nummers ook niet beschikbaar. Maar dit komt omdat het album pas 4 mei is uitgekomen. Hier wel de tracklist van het nieuwe album.

 

Keane – Strangeland

Morgen komt het album van Keane uit! Leuk – leuk! Ik ben erg benieuwd naar het album. Hopelijk is dit weer ‘echt’ Keane. Ik vond namelijk het laatste album (Night Train) een beetje tegenvallen. Ze hadden op dat album een nummer samen met K’naan Stop For A Minute.  Wat op zich goed klonk, maar dat was ook alleen maar de eerste 4 keer. Maaaaar morgen dus het nieuwe album!

Verder…

~Komt er een nieuw album van Adam Lambert genaamd Trespassing. Ik denk dat de meeste hem wel kennen via het nummer What Do You Want From Me.

~Tenacious D komt de 15e officieel met Rize Of The Fenix. Al is het te al wel beluisteren op youtube.Dit filmpje is echt geniaal droog!

~Slash – Apocalyptic Love

John Mayer – Born And Raised

Het geweldigste nummer vind ik toch echt wel Heartbeak Warfare. De muziek, de tekst maar vooral dat gitaardeuntje. Love It! Over een week zijn album uit! Hier het nieuwe nummer Shadow Days.

 

Enjoy Listening!

 

Er zijn natuurlijk veel meer albums uitgekomen. Maar dit zijn artiesten waar ik persoonlijk naar luister of benieuwd naar ben. Ook probeer ik zoveel mogelijk algemeen bekende artiesten er tussen te zetten.

-Follow this site on Facebook

 

3 gedachtes over “New albums ‘mei’ 2012!!

  1. Het album van Keane ga ik zeker kopen! Ik was vroeger Groot Fan van deze band, de eerste drie cd’s heb ik stuk gedraaid, die Night Train heb ik niet eens gekocht. Heb al wat online geluisterd en het klinkt allemaal erg goed, ben benieuwd wat ik ervan vind!

Geef een reactie

