Beginnings aren’t so simple

Linkin Park. Vroeger kreeg ik deze muziek al mee via mijn broer en zus. Maar toch wel vooral mijn zus denk ik. Vanuit de zolderkamer hoorde hun rock muziek. Hoe ouder ik werd hoe meer ik ook de muziek van mijn vader, broer en zus ging waarderen. Waaronder dus ook deze band. Nu ben ik degene die iedereen laat meegenieten met deze muziek vanuit de zolder kamer.

Luister mee (naar ook het nieuwe nummer)

Linkin Park is een Amerikaanse band die ze in 1996 hebben opgericht. Met het album Hybrid Theorie zijn ze doorgebroken. Waar ook het doorslaggevende nummer stond In The End.


Mijn favoriete album is Minutes To Midnight. Dit album staat dan ook natuurlijk bij mijn cd collectie! Het is hun derde geweldige studioalbum. Het mooiste nummer is Shadow Of The Day, een relatief rustig nummer!

Degene waarvan rock misschien niet hun favoriete genre is kan dit nog best een mooi nummer voor zijn!


Volgende maand komen ze met hun vijfde studioalbum. Om mij heen heb ik aardig wat kritiek gehoord over het laatste album (A Thousand Suns). Dit kwam omdat het geluid heel anders klonk dan de Linkin Park die we kennen (ik kan niet goed uitleggen wat er nu precies anders was). Desondanks vind ik het een geweldig album. Verandering moet er ook zijn af en toe. Anders zal er ook alleen maar kritiek zijn dat alles hetzelfde klinkt.

Hier het nieuwe nummer van Linkin Park:

-xoxo

~The hardest part of ending is starting again

5 gedachtes over “Beginnings aren’t so simple

  1. Ik heb hier ook nog een aantal CD’s liggen van Linkin Park. Ik was vroeger echt fan van hun. Ik heb toevallig de CD Hybrid Theory nu in mijn auto zitten.

    Dat nieuwe nummer vind ik nog steeds wel als Linkin Park klinken hoor🙂 Alleen misschien een beetje meer.. electro-achtig?

Geef een reactie

