Oooh Regina

Regina Spektor, ik heb haar ontdekt door de soundtrack van Narnia. Na één nummer die een verslaving werd ging ik op zoek naar de rest van haar muziek. Ik werd verliefd op haar eigen gemaakte teksten en de haar geweldige piano muziek. Je kunt naar een kalm nummer van haar luisteren als ze opeens totaal onverwachte geluiden uit haar mond laat komen. Ze durft en is uniek.

Haar nieuwe album komt deze zomer uit. Wanneer precies kan ik niet vinden. Het album heet ‘What We Saw From The Cheap Seats‘. Wat ik wel weet is dat het een album is die samen met Mike Elizondo is gemaakt; hij is een songwriter en hip-hop producer die met meerdere bekende artiesten heeft samengewerkt zoals Dr. Dre en Eminem.

Hier het nummer van het nieuwe album ‘All The Rowboats’.

.

-Follow this site on Facebook

9 gedachtes over “Oooh Regina

  1. Ik ken haar alleen van fidility (volgens mij schrijf je dat zo), maar verder heb ik nog niet echt naar meer muziek geluisterd. Na dit nummer moet ik dat zeker gaan doen, want het is best toffe muziek!

Geef een reactie

