Taylor op haar best.

Taylor Swift,  ik weet niet of ik het ooit al heb verteld. Wel weet ik dat het niet de laatste keer zal zijn. I Like Taylor Swift. Naast mijn vele alternatieve muziek op mijn Ipod, staan er ‘natuurlijk’ ook een hoop andere genres op. Onder country kan ik Shania Twain en ook Taylor Swift daar plaatsen. Misschien de laatste nummers niet. Maar haar eerste album toch met overtuiging. Ook haar tweede album is het country geluid nog duidelijk te horen. Maar dan komt het derde album. Anders, maar niet slecht! Hier zitten een paar nummers tussen met geweldige elektrische gitaar geluiden.

Het eerste album is niet een album waar ik vaak naar luister of überhaupt vaak naar geluisterd heb. Haar tweede album Fearless daar in tegen kan ik bijna dromen. Mijn favoriete nummer van het album kan ik dan toch weer net niet noemen. Ik heb er wel 5 denk ik. Het leukste vind ik dat het allemaal gewoon vrolijk klinkt, het mooiste vind ik dat de teksten zo herkenbaar zijn en het fijnste vind ik dat het me blij maakt.

*Ik wil nu een nummer uitkiezen om hier neer te zetten, maar ik kan niet kiezen! #Frustratie

Haar laatste album Speak Now is ook leuk en vrolijk! De meeste zijn denk ik wel bekend met het nummer Mine. Zelf vind ik Sparks Fly echt een geweldig nummer! Zo zitten er ook mooie rustige nummers tussen! Verslaving dus. Trouwens het nummer Dear John gaat waarschijnlijk over John Mayer! Waarom? dan moet je maar even naar het nummer luisteren. Als het zo is zoals ze zingt, dan is hij niet zo leuk zoals hij er uitziet.

Ik ga alleen nog één prachtig nummer delen met jullie. Het nummer die ze gemaakt heeft voor de film ‘The Hunger Games’. Eyes Open vind ik echt heel mooi! Haar stem is hier op haar top.

-Follow this site on Facebook

 

 

6 gedachtes over “Taylor op haar best.

  1. Super leuk dat je ook naar country luistert! Ik luister er best veel naar haha. Fearless is ook mijn favoriete album, de boodschap is erg mooi vind ik🙂. Ben benieuwd naar haar nieuwe album. Het schijnt een hele nieuwe sound te hebben (ik hoop met iets meer country invloeden dan Speak Now) en een paar nummers zijn geschreven vanuit het perspectief van een ander.
    Leuk artikel!

Geef een reactie

