Pinkpop #2

Ben iets laat! Maar hele dag sportief meegedaan met familie dag! Flessen voetbal, badmintonnen, in de speeltuin met de kleintjes spelen en met het treintje mee! Chinees eten! En ondertussen bruin worden door het prachtige weer.

In ieder geval hier wat acts van Pinkpop op de Zaterdag!

Luister mee!

Eerst de geweldige hoofdact THE CURE! [Zo’n mooie diepe stem]

 

 

Ben Howard! Aaaah, hij is zo leuk [zoals ik al eerder verteld heb. Hij maakt heerlijke zomer muziek. Om blij van te worden. Dit is ook een van mijn favoriete nummer!

 

 

Hoe heet jij? Ik ben Hieke. Als ik dan zeg: ‘nee jij bent Trudy, dan zeg jij…?’ Ik ben Hieke! Nee, dan zeg jij… DAN zeg jij: That’s Not My Name!The Ting Tings!

 

En dan hebben we natuurlijk nog Will And The People waar ik gisteren nog over heb verteld! Hier dus ook de zanger zijn bloemetjes jurk te zien!

 

-Enjoy

 

3 gedachtes over “Pinkpop #2

  1. Oh echt heel leuk! Ik heb de radio de hele dag aangehad en heb zo heerlijk mee kunnen genieten van de optredens. De 3 on stage optredens waren ook erg tof😀

Geef een reactie

