Pinkpop #4

3 On Stage, dit is een container waar artiesten optreden. Mensen op het festival kunnen hiervoor kaarten kopen om daar in te mogen. Maar je weet van te voren helemaal niet welke artiest of band er gaat spelen. Ik zou het omschrijven als een knus [heel erg warm] privé optreden.

Dus eerst mijn favoriete! Heel misschien kun je het al raden? Als je mijn andere Pinkpop stukjes gelezen hebt. Het enigste wat ik namelijk sinds zaterdag bijna aan het beluisteren ben is het album van Will And The People. Ik vind het zo leuk! Dus hier ook bij 3 On Stage! Het nummer Troubled Pro.

Verder

 

The Ting Tings! Ze zaten al bij een ander Pinkpop bericht. Maar dit keer gaan we een nummer akoestisch zien. Ik denk dat bij 3 On Stage je heel goed kan horen wat een artiest kan met hun stem. Of ze ook echt kunnen zingen. De zangeres Katie White kan het zeker! Nu het nummer Shut Up And Let Met Go.

 

De volgende 2 artiesten ken ik eigenlijk nog niet goed. Maar deze vond ik ook tussen het rijtje 3 On Stage. Jammer genoeg staan nog niet alle artiesten ertussen. Want er kan natuurlijk niet alles meteen worden geüpload. Dus eerst komt Major Tom met het nummer Ruby, en daarna zie je Chef’Special met het nummer Deadline.

 

 

-Follow this site on Facebook

Bron afbeelding: WeHeartIt

Een gedachte over “Pinkpop #4

  1. heeelheel erg tof! Ik heb al deze 3 on stage optredens op mijn mac staan (a) en ik word zooooooooooo vrolijk van chef’special en will & the people, ik denk dat een combinatie van het weer en deze amazing muziek gewoon perfect is😀

Geef een reactie

