Pinkpop #5

Pinkpop, heel veel muziek. Heel veel artiesten. Heel veel beeldmateriaal. Er zijn een hoop optredens, en hiervan heb ik al een hoop met jullie gedeeld. Maar er zijn niet alleen een hoop optredens. Er gebeurt natuurlijk ook genoeg achter de schermen, en genoeg op het veld voor het podium. Dus ik ben weer genoeg filmpjes ingedoken om ook dit met jullie te delen. Als jullie het ten minste niet al zelf hebben gezien?

Eerst wil ik de stukjes op het veld laten zien, en daaronder wat interviews die ik tot nu toe heb gevonden. Ook heb ik onderaan nog even een vraagje voor jullie!

Giel rennend door de kalm aan laan.

 

 

 

 

 

De interviews!!

Interview Keane en een prachtig stukje muziek.

 

 

 

 

 

Persoonlijk vind ik het heel leuk om alles van Pinkpop te zien aangezien ik niet de kans heb om het zelf mee te maken. Dus ik vind het natuurlijk ook echt heel leuk om erover te schrijven en het allemaal te delen. Maar wat vinden jullie? Zouden jullie het leuk vinden om deze week materiaal van pinkpop te zien? Alles wat ik nog een beetje kan vinden en leuk vind. Of is het na morgen wel genoeg?

Je kunt deze site trouwens ook op Facebook volgen!

Er komt ook erg veel online deze dagen, dit komt omdat ik niet 3 weken later beelden wil laten zien die misschien iedereen al gezien heeft. Dus vandaar dat ik alles een beetje vol spam. Excuses voor mijn enthousiasme haha.

6 gedachtes over “Pinkpop #5

  1. ik vind je enthousiasme geweldig en enorm aanstekelijk! Zelf was ik aan de radio gekluisterd en heb ik al op niet geheel legale wijze de optredens van o.a. kyteman en will & the people op mijn macbook staan, dus van mij mag je blijven spammen!

Geef een reactie

