Pinkpop #6

Het is alweer The Day After. Het lange weekend is voorbij en de meeste zijn weer druk aan het werk en druk op school. Ik had vandaag mijn laatste examen en kan nu zeggen dat ik heerlijk vakantie heb! Eindelijk dus weer genoeg tijd om te bloggen!

The Day After Pinkpop! De maandag was een grote dag met een grote artiest. Pinkpop sluit altijd met een groot artiest en dit keer was dat voor de tweede maal Bruce Springsteen. In 2009 was hij er ook, en mocht hij ook op maandag avond afsluiten. Super dus! Er werd zelfs nog even gecrowdsurft door The Boss Himself! In dit filmpje te zien:

bij DEZE site wat meer beelden te zien van Bruce Springsteen!

 

Mumford And Sons, de meeste zullen wel bekend zijn met het nummer The Cave. Ik  heb het nummer plat gedraaid! Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik eigenlijk helemaal niet veel naar hun muziek heb geluisterd. Misschien zelfs wel nooit. Shame On Me! Maar dat ben ik zeker van plan. zeker nadat ik de beelden van hun op Pinkpop zag. Hij heeft echt een hele mooie stem, en dit nummer klinkt ook echt heerlijk.

 

Seasick Steve, ik heb een interview met hem gezien op Pinkpop. En eigenlijk het hele interview was hij iedereen [de Nederlanders] aan het bedanken dat we hem een baan hebben gegeven. Oftewel alle fans die naar hem luisteren, die naar zijn concerten komen en zijn cd’s kopen. Hij is nog helemaal niet zo lang geleden ontdekt. Wat eigenlijk altijd dus een gemis is geweest voor ons!

 

Ook James Morrison was al eerder op Pinkpop en dat was ook in 2009 net zoals The Boss. Hier een filmpje, alleen niet hele geweldige kwaliteit. Maar zo kunnen we er toch nog even van genieten.

 

– Follow this site on Facebook

Ik heb het hele concert van Will And The People eindelijk gevonden! Woehoe =D! Het is op DEZE site te zien, het is het derde filmpje.

 

 

5 gedachtes over “Pinkpop #6

  1. Ja, super dag! Bruce werd het publiek meer ingetrokken, dan dat hij ging crowdsurfen (gevolgd door eerst een luid geschrokken OHHH in het publiek). Seasick Steve was gewoon geweldig. Mumford & Sons viel wat tegen, geluid was niet echt geweldig en klonk af en toe wat vals/schel. Maar daar heb je bij de TV geen last van geloof ik, die nemen het geluid toch apart op😀

Geef een reactie

