New albums ‘juni’ 2012!!

En het is alweer juni! De zon begin ein-de-lijk een beetje te komen. Ik denk dat muziek alleen maar meer waarde heeft in de zomer. De warmte en zon geeft genoeg vrolijkheid, maar met goeie muziek erbij is het helemaal compleet!

En in de maand Juni komen er weer genoeg artiesten met hun albums uit, dus hierbij een lijstje van de albums. Dit keer ben ik wat vroeg met dit artikel waardoor ik zelf nog geen albums kan beluisteren [duuuh] dus van bepaalde artiesten zullen er vast nog wel reviews over het album online komen in de komende weken.

Ik ga meteen beginnen met een band waarvan het album al over 5 dagen uitkomt. Het is het album Lex Hives van de band The Hives. Misschien wel bekend van het nummer Tick Tick Boom.

 

Bron afbeelding: WeHeartIt

Amy macdonald komt met haar nieuwe album Life In A Beautiful Light op de 11e. Wie weet is dit het album die haar weer een beetje omhoog brengt. Ik denk dat ze wel altijd bekend zal blijven staan door het nummer This Is The Life.

Usher zal weer heel veel op MTV verschijnen aangezien ook zijn album uitkomt genaamd Looking 4 Myself. Dit zal zijn op 12 Juni. Dus nog even een kleine twee weken wachten. Ik ben wel benieuwd of er wat leuke hits op dit album staan. Van die heerlijke dans nummers.

MENSEN hou je vast! De Bieber Fever gaat weer verschijnen [als die ooit al weg is geweest?] want Justin Bieber komt er aan met zijn nieuwe album op 19 Juni. Volgens hemzelf zal dit een stuk volwassener album zijn. Ik ben er alleen bang voor of het ook echt een volwassener en minder schreeuwerige publiek zal aantrekken. Zijn muziek klinkt in ieder geval altijd vrolijk. Right?

 

Maroon 5 Komt op 26 Juni met het album Overexposed. Ik zal hier waarschijnlijk niet echt naar gaan luisteren aangezien ik niet echt een fan van hem ben. Ik ben denk ik gewoon geen fan van zijn stem.

Waar ik dan wel weer heel erg naar vooruit kijk is het Album van Linkin Park, Living Things. Deze komt op dezelfde dag uit als die van Maroon 5, Ik ben echt heel benieuwd! Ik laat jullie in ieder geval meegenieten met het nummer Burn It Down. Ik vind het al geweldig klinken!

 

Verder komt The Offspring ook op de 26e met Days Go By.

 

-xXx-

10 gedachtes over “New albums ‘juni’ 2012!!

  1. WIEHOEEEE the hives zijn echt tof, ik was altijd best wel fan, maar ben er een beetje overheen gegroeid. En stiekem ben ik best wel fan van de nieuwe sound van Justin Bieber geworden, ik ga het mijn zusje niet vertellen en in het openbaar ga ik het verder ook ontkennen, maar toen ik boyfriend voor het eerst hoorde dacht ik aan Justin Timberlake in zijn jonge jaren en sindsdien vind ik het allemaal wat minder vreselijk en wat beter aan te horen (a)

  2. The Hives?! Oh my god. Ik had hun net nog opgezocht op YouTube, vanwege hun optreden bij Pinkpop. Een aantal jaar terug vond ik ze echt geweldig. :’) Nog steeds eigenlijk.🙂 Linkin Park vind ik ook nog steeds amazing, maken geweldige muziek. Justin Bieber ook. omjtigjtigjg..dat ik dat zeg. xD Ben benieuwd!

  3. bedankt voor je bezoekje op mijn blog, nu kom ik hier ook eens piepen….
    het ziet er heel muzikaal uit, mijn dag begint en stopt ook altijd met muziek, en met dit weer nemen we de radio mee naar buiten o)

  4. Justin Bieber is volgens mij enkel goed voor bakvisjes
    Maroon 5 vind ik helemaal niet slecht hoor, heb er ook een album van.
    En van Linkin Park en the Hives zou ik beslist nog wel iets willen in m’n collectie!

Geef een reactie

