Titel verklaring

Dit stukje heb ik al heel lang in mijn hoofd om te doen! Geloof me, heel lang. Maar toch wachtte ik er steeds mee! Waarom? Misschien wel wachtend op dit berichtje van Elise:

Elise: Even helemaal offtopic: telkens als ik jouw gebruikersnaam ergens zie moet ik áltijd aan dit filmpje denken: […]. En ik heb vervolgens dat nummer een uur of wat in m’n hoofd :p

Dus ik klik het filmpje aan en zie een achtergrond van Harry Potter. Dus ben benieuwd naar wat er uit komt! Maar dan hoor ik de eerste 3 seconde van het nummer en er verschijnt een lach op mijn gezicht!

Dit nummer [hieronder] is zo goed als de titelverklaring van mijn blog! Ooit een keer wilde ik een email adres waarbij niet iedereen je voornaam/achternaam kon zien. Waarschijnlijk had ik rond die tijd een verslaving aan de band OneRepublic en daarbij heb je ook nog mijn verslaving aan muziek. Hierbij kwam ik dus aan het nummer Marchin On en door gewoon muziek The Beat. Dit maakt dus:

MarchingOn. TheBeat

-xxxxxxx- Thanks Elise!

– Follow this site on Facebook

8 gedachtes over “Titel verklaring

  1. Echt? Wat goed! Haha ik wilde dit al veel eerder zeggen maar het kwam er steeds niet van!
    Als Harry Potter-fan vond ik ’t nummer heel gaaf passen in dat filmpje die ik je stuurde (: Het is gewoon een heel indrukwekkend en gaaf nummer ^_^
    Dus eh, graag gedaan :p

Geef een reactie

