The Runaways!

The Runaways, een heerlijke film! Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het gaat over een groep meiden die een rockband willen beginnen. Dit is in die tijd echt totaal niet normaal en ze moeten hun best doen om het ook echt te maken.

De film gaat eigenlijk vooral over de twee hoofdrolspeelsters Kristen Stewart en Dakota Fanning! Door deze film heb ik ook een totaal andere kijk op Kristen Stewart [van Twilight] gekregen! Ik  ben haar juist heel tof gaan vinden. Ze zet een geweldig personage neer.

Hier de trailer:

 

Maar de reden dat ik deze film aan het promoten ben is door de heerlijke muziek die er in voor komt. Ik heb ook verscheidene nummers op mijn Ipod staan. De bekendste die ook al in de Trailer te horen is, is het nummer Cherry Bomb. Maar ik ga nu de ‘echte‘ versie laten zien. Als jullie nu ook even de film gaan bekijken en kun je gewoon geweldig goed zien hoe de acteurs en de meiden van de echte band ontzettend op elkaar lijken. Ook is er te zien hoe de scène gewoon perfect klopt aan dit optreden.

Cherry Bomb – The Runaways

 

Plaatjes->

 

De echte en de neppe =]

Ik heb dus nu al weer helemaal zin om de film te kijken! -xXx-

6 gedachtes over “The Runaways!

  1. lijkt me nu echt een toffe film! kristen stewart maakt het voor mij altijd een beetje moeilijk om een film te gaan kijken, omdat ik geen fan ben van haar acteerprestaties, maar misschien dat ik toch maar de gok waag🙂

Geef een reactie

