The winner is Johnny Depp

Zoveel kijk ik geen tv. Maar voor een paar dingen neem ik altijd een uitzondering. Dat is dus Pinkpop, The EMA’s, en ook The Movie Awards. Bij de laatste twee ben ik echt een fanatieke stemmer! Vooral omdat ik dan echt niet wilde dat ALLE awards naar High School Musical gingen of zoals nu naar Twilight gaan. Maar dat voorkom ik zelfs niet met mijn 4 keer per dag stemmen op films. Jammer.

Dit jaar op de MTV Movie Awards was er een award genaamd The Generation Award. Het is dan soort van een eerbetoon aan een acteur. Dit jaar [ook het eerste jaar] ging de award naar de acteur Johnny Depp! Eerst zag je een compilatie van films waarin hij heeft gespeeld. Maar toen… ging hij samen met The Black Keys optreden! Met zijn gitaar samen los met de band. Super.

Maar jammer genoeg kan ik het niet met jullie delen omdat er niks over te vinden is op Youtube, en aan de MTV site heb je ook niks want: we’re unable to offer this video to users in your region. Fijnnn.

Maar om er toch nog een beetje een beeld ervan te krijgen is hier een andere live video van Johnny waar hij gitaar speelt.

 

-xXx-

3 gedachtes over “The winner is Johnny Depp

  1. Echt irritant hoeveel fangirls er zijn van Twilight x’D heb me dood geërgerd :’)
    Vond jammer dat Depp daar maar ’n beetje stond, ’t is niet echt een entertainer op de bühne..

Geef een reactie

