Voor Coldplay komt…

Coldplay! Nog een paar maandjes wachten en ik ga ze in het echt zien! ZIN IN. Het concert is op donderdag 6 september. Op het nieuwe album zitten heel wat leuke nummers, mijn favoriete nummer is Charlie Brown. Echt een heerlijke nummer op los op te gaan. Dus hopen dat ze die spelen.

 

Bij dit concert zullen er twee voorprogramma’s zijn.

Een daarvan is Frank Ocean. Heb nog nooit van hem gehoord als ik eerlijk ben. Maar het zal dus zo gaan klinken over een paar maanden:

 

Het tweede programma zal Marina and the Diamonds zijn. De eerste deuntjes die ik hoor klinken al heerlijk in mijn oren! Zij is ook nog niet bij mij bekend verder. Ik vind haar wel iets weg hebben van Regina Spektor. Maar daar is niks verkeerds aan want het klinkt leuk!

 

En na deze twee artiesten kan ik eindelijk van Coldplay gaan genieten!

-More music? Follow this site on Facebook.

 

9 gedachtes over “Voor Coldplay komt…

  1. Ik ga ook naar dat concert!🙂 ik wist alleen nog helemaal niks van die voorconcerten, leuk. Kan ik liedjes van hun gaan luisteren in de vakantie. zodat ik de liedjes mee kan zingen.🙂

Geef een reactie

